مراقب سوء استفاده کاندیداها از امکانات دولتی باشیم

آرخا: دبیر ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: باید مراقب سوء استفاده نامزدهای انتخاباتی مجلس از امکانات دولتی باشیم.
به گزارش آرخا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی؛ رضا استادرحیمی در جلسه ستاد انتخابات استان، اظهار داشت: دستگاه های خدمت رسان دولتی همچون کمیته امداد، بهزیستی و هلال احمر به دلیل ارتباط مستمر با افراد نیازمند و قشرهای محروم ممکن است هدف نامزدهای انتخاباتی برای سوء استفاده از امکانات دولتی قرار گیرند و به همین دلیل از این دستگاه ها می خواهیم نسبت به توجیه مدیران شهرستانی اقدام کنند.
وی ادامه داد: از هم اکنون باید جلوی هر گونه شائبه ای در خصوص حمایت این دستگاه های خدمت رسان به نفع نماینده ای خاص گرفته شود تا مردم با اعتماد بیشتری نسبت به دولت و سلامت انتخابات به پای صندوق های رای بروند.
استادرحیمی با بیان این که با متخلفات برخورد سختی خواهد شد، گفت: هر گونه خبری در خصوص سواستفاده از امکانات دولتی سبب تذکرات شفاهی و کتبی به دستگاه مورد نظر و مدیر مربوطه خواهد شد و به همین دلیل تمامی مدیران دستگاه ها از هم اکنون به فکر جلوگیری از این تخلفات باشند.
وی افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات در استان گرفته شده است و هر گونه تخلف در زمینه تبلیغات انتخاباتی نیز به صورت جدی رصد می شود.