انتخابات با حضور حداکثری اقشار مختلف جامعه معنا پیدا می کند

آرخا: رییس ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی در جلسه شورای اداری شهرستان اهر گفت: انتخابات با حضور حداکثری اقشار مختلف جامعه معنا پیدا می کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان شرقی؛ رئیس ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی از نظارت جدی این ستاد بر اعمال و رفتار نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس خبر داد و گفت: مدیریت استان با افرادی که از فضای انتخاباتی سوء استفاده کرده و قوانین را زیر پا بگذارند به شدت برخورد خواهد کرد.
سعید شبستری در جلسه شورای اداری شهرستان اهر، اعلام کرد: در این راستا تاکنون بیش از سه هزار گزارش و خبر به وزارت کشور منعکس شده است که همه در پرونده کاندیداهای احتمالی ثبت شده است.
وی با تاکید بر عدم دخالت مسئولین و روسای ادارات به نفع یا ضرر کاندیداها، افزود: هیچ مسئولی حق دخالت در تبلیغات کاندیدایی را ندارد و در صورت مشاهده، این افراد از سمت خود برکنار خواهند شد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به حساسیت حضور پرشور و باشکوه مردم درانتخابات آتی خطاب به مسوولین ادارات و نهادها، گفت: انتخابات با حضور حداکثری اقشار مختلف جامعه معنا پیدا می کند و دنیا این انتخابات را رصد خواهد کرد.
وی افزود: بر این مبنا بر مجریان انتخابات واجب و لازم است در نهایت بی طرفی برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور و شفاف با حضور و مشارکت تمام گروه های سیاسی و اجتماعی را رقم زده و مردم را به حضور حداکثری دعوت کنند.
شبستری همچنین با اشاره به هفته بسیج، گفت: بسیج گرامیداشت یاد و خاطره کسانی است که به صورت مخلصانه و بدون چشم داشت تمام تلاش خود را در جهت دفاع از این مملکت انجام دادند و اگر رشادت های بسیجیان و دلاورمردان نبود امروز این آرامش و امنیت در کشور ما حاکم نبود.

عکس: بیژن شیخ علیزاده