نشست «کتابخوان تخصصی شعر» در اهر برگزار شد

آرخا: همزمان با هفته کتاب نشست کتابخوان تخصصی شعر در اهر برگزار شد.
همزمان با ایام گرامیداشت هفته «کتاب، کتابخوانی و کتابدار»، نشست «کتابخوان تخصصی شعر» پذیرای جمعی از شعرا، ادبا، نویسندگان، اعضای کتابخانه ها و علاقمندان شعر و ادبیات شد. این نشست به همت اداره کتابخانه های عمومی و با همکاری موسسه فرهنگی شهرستان ادب (شعرآورد ارسباران) در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی شیخ شهاب الدین اهری برگزار شد.
در این نشست، کتاب های شعر «بیر رکعت سئوگی» سروده امیدعلی شیخی؛ «در بزم سرخوشان کوه» سروده محمد نیک منش؛ «افسانه ژانوس» نوشته منصور بابالویان؛ «باران» سروده هادی کرباسفروش؛ «رویای پنجره» سروده روح اله اصغرپور متخلص به راجی و «خیالین کونلوم قوناق گلنده» سروده محمد محمدلو متخلص به انجمن توسط هر کدام از نویسندگان این آثار معرفی و در مورد نحوه نگارش آنها توضیحاتی به حاضرین داده شد.
در این نشست فرهنگی و ادبی علاوه بر معرفی کتاب های موضوعی شعر و خوانش اشعاری از کتاب های معرفی شده، چند تن از شاعران خوش ذوق شهرستان، از جمله: آقایان محمودی، قنبرزاده، ایمانی و خانم بیرامی نیز به شعرخوانی پرداختند.
گفتنی است این نشست سومین نشست کتابخوان شهرستان اهر از زمان برگزاری سلسله نشست های کتابخوان از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور می باشد که ویژه هفته کتاب و بصورت نشست تخصصی شعر برگزار شد.