ملت سرافراز ایران اسلامی گام بلند دیگری در مردم سالاری دینی برداشتند

آرخا: فرماندار شهرستان اهر با انتشار پیامی، گفت: ملت سرافراز ایران اسلامی در ۷ اسفند ماه افتخار گام بلند دیگری به سوی مردم‌سالاری دینی برداشت.
به گزارش آرخا، به نقل از پرتال اطلاع رسانی استانداری آذربایجان شرقی؛ فرماندار شهرستان اهر از حضور یکپارچه مردم این شهرستان در انتخابات روز هفتم اسفند قدردانی کرد و گفت: ملت سرافراز ایران اسلامی در ۷ اسفند ماه قدرتمندانه و با افتخار گام بلند دیگری در راستای مردم ‌سالاری دینی و حاکمیت بر سرنوشت سیاسی و اجتماعی خود برداشت و با حضور پرشور و غرورآفرین در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری حماسه‌ای دیگر آفریدند.
سید محمد عابدی افزود: حضور یکپارچه مردم شهرستان اهر در این حماسه سیاسی، بیانگر شعور سیاسی و تعهد انقلابی و موجب سربلندی و عزت مسئولین ودست اندرکاران انتخابات شهرستان است.
وی خاطرنشان کرد: بدون شک با این انگیزه و شور و شعور مشکلات پیش رو یکی پس از دیگری حل و قله‌ رفیع افتخار فتح خواهد شد.
عابدی اظهار داشت: به عنوان خدمتگزار مردم برخود لازم می‌دانم از این حسن مسئولیت و تعهد خیره ‌کننده مردم که باحضور گسترده خود درپای صندوق های رای بذر امید را کاشتند، تشکر نمایم و از همه نامزدهای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و هواداران محترم آنان که صبورانه و با نجابت هر چه تمامتر به قوانین گردن نهادند و به مسئولین کمک کردند تا انتخاباتی سالم و بدون خدشه و خلل برگزار گردد، نیز سپاسگزارم.
فرماندار اهر گفت: از اعضای هیات‌های اجرایی، نظارت، بازرسی و دستگاه‌های مختلف اجرایی شهرستان و خبرگزاری ها و اصحاب رسانه و مطبوعات و نیروی های پرتلاش امنیتی، انتظامی و نظامی که در چند ماه گذشته خصوصا هفته‌های اخیر خستگی‌ها را به جان خریدند و با تلاش و پشتکار زایدالوصفی به انجام این فرآیند عظیم ملی همت گماردند، تشکر می کنم.