مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره سراسری عکس ارسباران تمدید شد

آرخا: مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره سراسری عکس ارسباران تا ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸ تمدید شد.

پرویز گلی زاده دبیر جشنواره عکس سال ارسباران با اشاره به استقبال خوب و درخواست‌های عکاسان علاقمند به شرکت در این جشنواره، اظهار کرد: مهلت ارسال آثار به مدت ۴۵ روز تا ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸ تمدید شد.

وی با ذکر اینکه به دلیل قرار گرفتن در فصل عکاسی طبیعت و همزمان با کوچ عشایر منطقه در روزهای آینده و استفاده هر چه بهتر عکاسان کشور از ظرفیت های منطقه زیبای ارسباران تصمیم به تمدید مدت زمان ارسال تصاویر گرفته شد افزود: این مهلت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد و از همه عکاسان کشور دعوت می‌شود تا در مهلت اعلام شده آثار خود را به دبیرخانه ارسال نمایند.

دبیر جشنواره سراسری عکس ارسباران با اشاره به برگزاری موفق و حضور پرشور عکاسان هنری از سراسر کشور در اولین دوره این جشنواره اظهار کرد: این جشنواره برای دومین بار و در سطح ملی در شهرستان اهر برگزار می‌شود و فقط آثاری مورد پذیرش قرار می‌گیرد که در محدوده جغرافیای ارسباران شامل “شهرستان‌های اهر، هریس، کلیبر، ورزقان،خدآفرین و هوراند” به ثبت رسیده باشند.

گفتنی است؛ دومین جشنواره سراسری عکس ارسباران در سه محور اصلی، مستند اجتماعی، معماری و طبیعت، بخش ویژه مربوط به ورنی و بخش تلفن همراه بوده که به‌ صورت ملی برگزار خواهد شد.