مراسم رونمایی کتاب «فرهنگ واژگان و اصطلاحات هالا » و «دستگاه پاباز چندکاره هالایار» برگزار می شود

آرخا: مدیر موسسه هنر رزمی هالا اهر ارسباران از برگزاری مراسم رونمایی کتاب «فرهنگ واژگان و اصطلاحات هالا » و «دستگاه پاباز چندکاره هالایار» و تجلیل از  مدیر انتشارات شمیسا در اهر خبر داد.

حسن بابایی گفت: همزمان با روز پژوهش و در چهلمین سال ابداع هنر رزمی هالا مراسم رونمایی از کتاب «فرهنگ واژگان و اصطلاحات هالا » که توسط استاد ملک جهانی تألیف و به اهتمام هالایار ارشد همت اصغری منتشر شد و نیز «دستگاه پاباز چندکاره هالایار» که توسط استاد پیش کسوت هالا جلیل محمدی ابداع و تولید شده است، برگزار می شود.

وی با اشاره به انتشار کتاب «فرهنگ واژگان و اصطلاحات هالا» توسط انتشارات شمیسا به عنوان صدمین کتاب این انتشارات، گفت: با فعالیت انتشارات شمیسا، انتشار کتاب در اهر و از سوی نویسندگان و محققان این شهرستان چندین برابر شده است و موسسه هنر رزمی هالا اهر ارسباران به پاس خدمات ماندگار این انتشارات و به  مناسبت روز پژوهش از مدیر آن آقای محمد ولی پور تجلیل به عمل می آورد.

بابایی خاطرنشان کرد: این مراسم عصر روز یکشنبه ۲۵ آذرماه در سالن میرزاجعفر قراجه داغی مجتمع فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر برگزار می شود.

گفتنی است؛ انتشارات شمیسا در پاییز سال ۱۳۹۴ پروانه فعالیت گرفت و تاکنون تعداد یکصد عنوان کتاب منتشر کرده و چندین عنوان نیز در دست انتشار دارد.