شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز گزار می شود

آرخا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌‌شرقی از برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز خبر داد.

محمد محمدپور گفت: نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز به عنوان مهمترین رویداد فرهنگی شمالغرب کشور اکنون به پله‌ی شانزدهم رسیده و از ٢٩ مهر ماه تا چهارم آبان در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تبریز از ساعت ١٠ صبح تا ٢٠ شب آماده بازدید عموم علاقه‌مندان خواهد بود.

وی با بیان اینکه در این دوره از نمایشگاه رقم بن حمایتی از یک میلیارد و ۵٠٠ میلیون تومان به یک میلیارد و ٨٠٠ میلیون تومان افزایش یافته است، اظهار کرد: در بن‌های صادره از سوی اداره ارشاد ٢٠ درصد تخفیف خرید اعمال خواهد شد،  ضمن اینکه ناشران هم حداقل ١٠ تا ٢٠ درصد تخفیف  را به مراجعه کنندگان ارائه خواهند کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی به رقم بن مقاطع مختلف تحصیلی اشاره کرد و گفت: بن های تخفیف برای مقاطع ارشد، دکتری و حوزوی به مبلغ ٣٠٠ هزار تومان، فوق دیپلم و کارشناسی ٢٠٠ هزار تومان و دانش آموزی به مبلغ ١٠٠ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون برای حضور در نمایشگاه شانزدهم بیش از ٨۵٠ ناشر داخلی ثبت نام کرده‌اند و ثبت‌نام همچنان ادامه دارد اضافه کرد: ۶٠ ناشر هم از کشورهای بزرگ دنیا، تاکنون ثبت نام کرده‌اند.

براساس گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی؛ آیین افتتاح شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز ٢٨ مهرماه سال جاری در سالن شمس تبریزی برگزار خواهد شد، همچنین این نمایشگاه فعالیت خود را از ساعت ١٠ صبح ٢٩ مهرماه ٩٧ آغاز و تا ۴ آبان ادامه خواهد داشت.