محفل انس با قرآن کریم با حضور رضا محمدپور، قاری ممتاز کشوری و بین المللی در اهر برگزار می شود

آرخا: محفل انس با قرآن کریم با حضور  رضا محمدپور ، قاری ممتاز کشوری و بین المللی در  ٢٨ خرداد ماه در  مسجد شیخ عماد ( مصلی) اهر  برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر با اعلام این خبر، گفت: به مناسبت  ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن و بهره مندی از فیوضات این ماه مبارک، محفل انس با قرآن کریم با حضور  رضا محمدپور، قاری  ممتاز کشوری و بین المللی اعزامی از سازمان اوقاف و امور خیریه  و همچنین قاریان برجسته شهرستان اهر  برگزار می شود .

مهدی زارعی افزود: این محفل  در محل مسجد شیخ عماد ـ امامزاده سید علی  ( مصلی ) اهر روز یک شنبه   ٢٨ خرداد ماه ١٣٩۶  مصادف با  ٢٣ رمضان  از ساعت  ٧ عصر الی ٩ شب  برگزار  خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: حضور و شرکت در این محفل برای  عموم آزاد است  و از تمامی  مومنین روزه دار  جهت حضور در این محفل دعوت به عمل  می آید .

گفتنی است؛ این محفل با همکاری فرمانداری ،اداره اوقاف و امور خیریه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره تبلیغات اسلامی، اداره ورزش و جوانان ،کمیته امداد امام  (ره)، دار القرآن بسیج سپاه ناحیه بنیاد شهید و امور ایثار گران و موسسه قرآنی نوای بهشت انتظار اهر  برگزار می شود .