کلیبر مجتمع فرهنگی و هنری ندارد

آرخا: فرماندار شهرستان کلیبر گفت: کلیبر تنها شهرستان استان است که فاقد مجتمع فرهنگی و هنری می باشد.
بابایی که در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کلیبر سخن می گفت: با اشاره به وظایف و نقش شورای فرهنگ عمومی در جامعه، بر تأثیرات فرهنگی این شورا در کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان و منطقه تاکید کرد.
وی افزود: باید از ظرفیت های کانونها در پیشبرد مسائل فرهنگی شهرستان استفاده کرد. وی با بیان اینکه شهرستان کلیبر تنها شهری از استان است که فاقد مجتمع فرهنگی و هنری می باشد افزود : تلاش ها و پیگیری ها از طرف فرمانداری برای آغاز ساخت این مجتمع همچنان ادامه دارد و به زودی احداث مجتمع فرهنگی و هنری کلیبر آغاز می شود. فرماندار شهرستان کلیبر از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست تا در این خصوص، پیگیر اقدامات انجام شده باشد.
امام جمعه شهرستان کلیبر در این جلسه با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، فرهنگ را جز اساسی ترین مسائل جامعه عنوان کرد و افزود: تمام فرهنگ های مختلف شهری و روستایی باید زیر سایه ی پرچم اسلامی قرار بگیرند و در این راه باید از رهنمود های رهبر انقلاب استفاده کنیم و مانع نفوذ دشمن از طرق فرهنگی شویم.
حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه رواج حجاب و امر به معروف و نهی از منکر مسئولیت همگانی است افزود: باید حفظ فرهنگ از دانشگاهها و مراکز علمی آغاز شود.
وی از اعضای شورای فرهنگ عمومی خواست تا در این زمینه فعالیت های لازم را انجام دهند.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کلیبر با بیان مشکلات این اداره از جمله عدم وجود فضای فیزیکی مناسب که اجرای برنامه های فرهنگی و هنری را با مشکل مواجه می سازد، از نبود وسیله نقلیه جهت بازدید از کانونهای فرهنگی، هنری مساجد و اعزام به ماموریت های محوله گلایه کرد. رضا وحیدی با تاکید بر اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، تصریح کرد: این فریضه اسلامی باید ابتدا توسط کلیه اعضای شورای فرهنگ عمومی اجرا گردد تا در جامعه گسترش یابد.