سعودی ها تاوان اعمال جنایتکارانه خود را خواهند داد

آرخا: امام جمعه اهر گفت: سعودی ها تاوان اعمال جنایتکارانه خود را خواهند داد
امام جمعه شهرستان اهر ضمن اظهار تأسف از شهادت مجاهد نستوه آیت ا.. شیخ نمر باقر النمر بدست خائنین حرمین با اشاره به خطبه رسول ا.. الاعظم (ص) در حجه الوداع اظهار داشت: مسلمانی که زیر پرچم بیگانه رفته و از نا مسلمان پیروی نماید، ملعون است. اما می بینیم حکام براحتی زیر پرچم بیگانه و نامسلمان زندگی می کنند و کسی را که از دین و دیانت، آبرو و حیثیت خود و خط توحید و مسیر الهی دفاع می کند، قلع و قمع می کنند.
وی ادامه داد: ما امیدی به حکام فعلی خود فروخته نداریم و وقتی مقام معظم رهبری دامت برکاته نامه ای می نویسند جوانان اروپا را مورد خطاب قرار می دهند، چون می دانند قلب سردمداران آنقدر سفت و سخت شده است که حرف و نصیحت در آنها اثر ندارد، اما قلب جوانان روشن بوده و زود منعطف می شود.
حاجی زاده با اشاره به ظلمی که حکام جور عربستان به آیت ا.. شیخ نمر باقر النمر روا داشته، تصریح کرد: عربستان علیرغم راه پیمایی هایی که در سراسر جهان برای جلوگیری از این امر خطیر صورت گرفت، دستش را که تا مرفق به خون مسلمانان آلوده شده بود به خون پاک این عالم ربانی نیز آلوده کرد که واقعاً نگران کننده است.
امام جمعه اهر دفاع و حمایت از مظلومان عالم و مسلمانان جهان را وظیفه همگان دانسته و خاطر نشان کرد: حاکمان و سردمداران سایر ممالک مانند نیجریه نیز دست کمی از اینها ندارند چرا که آیت ا.. شیخ زکزاکی این عالم بزرگوار و خانواده اش را که انسان های بصیر و آگاهی هستند و به خاطر وفاداری شان به خمینیون مشهور هستند، مورد ضرب رو شتم قرار داده و دستگیر کردند و عده ای را به شهادت رساندند.
وی اتحاد و انسجام مسلمانان را بسیار مهم برشمرده و یادآور شد: اگر مسلمانان دنیا متحد شده و اعتصام به حبل ا.. داشته باشند مشتی اراذل و اوباش وابسته به صهیونیست ها قادر نخواهند بود بخاطر حکومت چند روزه خود به این همه فجایع دست بزنند.
حاجی زاده به بی بند وباری رژیم سعودی اشاره کرده و افزود: آل سعود در حالی به اقامه نماز جمعه و چاپ قرآن پرداخته و خود را خادم حرمین می نامد که به هیچ قانون و مقررات و مسائل دیگر ی پای بند نبوده و بطور وحشیانه تمام زیر ساخت ها، بیمارستان ها، مدارس، مساجد و اماکن مسکونی را از بین برده و هزاران نفر مردم بی گناه و بی دفاع و مظلوم را به خاک و خون می کشد که لازم است بدانیم و آگاه باشیم این خائنین حرمین و حکام بی شرم با نماز و قرآن و تزویر می خواهند روی جنایات خود سرپوش گذاشته و خانه مردم را ویران نمایند، اما باید بفهمند مردم و مسلمانان دنیا با الهام از نظام مقدس اسلامی بیدار شده اند و هرگز زیر بار ظلم جور حاکمان خود فروخته نخواهند رفت و انشاا.. جنایتکاران عالم بالاخص سعودی ها و صهیونیست ها تاوان اعمال جنایتکارانه خود را خواهند داد.
امام جمعه شهرستان اهر تصریح کرد: جمهوری اسلامی از تمام مظلومین دنیا اعم از شیعه و سنی و یا ادیان دیگر بعنوان مستضعف و مظلوم دفاع خواهد کرد و با نظام های دیگر این فرق را دارد که ما از مظلومین و مستضعفین و آنها از ظالمین و مستکبران دفاع می کنند که می بینید از منصور هادی که مدتها پیش استعفا داده و از یمن رفته است، چطور دفاع می کنند و مردم مظلوم یمن را فوج فوج از بین می برند.