انتخابات امروز تکمیل حماسه هفتم اسفند است

آرخا: جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی گفت: انتخابات امروز تکمیل‌کننده حماسه هفتم اسفند است و امیدوارم همه واجدان شرایط رای دادن در حوزه‌هایی که مرحله دوم انتخابات در آنها برگزار می‌شود همچون مرحله اول به صورت گسترده در پای صندوق‌های رای حضور یابند.
استاندار آذربایجان شرقی صبح امروز در ساعات اولیه رای‌گیری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، با حضور در محل شعبه شماره ۹۸ اخذ رای در مسجد آیت‌الله انگجی تبریز همراه با سایر شرکت‌کنندگان انتخابات در این شعبه رای خود را به صندوق انداخت.
دکتر اسماعیل جبارزاده سپس در جمع خبرنگاران، با بیان این که هر رأی تیری به چشم بدخواهان نظام اسلامی است، گفت: هرچه حضور مردم در پای صندوق‌های رای بیشتر باشد به همان میزان انقلاب و نظام در مقابل توطئه‌ها بیمه خواهد شد.
وی افزود: انتخابات امروز تکمیل‌کننده حماسه هفتم اسفند است و امیدوارم همه واجدان شرایط رای دادن در حوزه‌هایی که مرحله دوم انتخابات در آنها برگزار می‌شود همچون مرحله اول به صورت گسترده در پای صندوق‌های رای حضور یابند.
جبارزاده با قدردانی از دست‌اندرکاران اجرای انتخابات، گفت: مجری اصلی انتخابات خود مردم هستند و بر اساس گزارش‌هایی که از حوزه‌های انتخابیه استان به دست ما رسیده ان‌شاءالله نتیجه خوبی در پایان انتخابات حاصل خواهد شد.
استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که امروز توفیق یافتم به همراه جمعی از کارگران در انتخابات شرکت کنم، افزود: از همه اقشار مختلف مردم استان می‌خواهم در عرصه انتخابات حضور فعال داشته باشند و اولین گام تحقق شعار سال ۹۵ را با حضور حداکثری در انتخابات رقم بزنند.
وی افزود: مصمم هستیم که از فردا، اقدام و عمل مد نظر رهبر معظم انقلاب را در عرصه اقتصاد مقاومتی آغاز کنیم که بخش عمده‌ای از این مهم بر عهده جامعه کارگری و کارفرمایی است.
جبارزاده همچنین با بیان این که ۱۸۵۵ صندوق اخذ رای آرای مردم استان را در شش حوزه انتخابیه در مرحله دوم انتخابات مجلس جمع‌آوری می‌کنند، از تمام حایزین شرایط رای دادن در این مرحله خواست با حضور به موقع در پای صندوق‌های رای تکلیف شرعی و قانونی خود را ادا کنند.