کارگاه آموزش تکنیکهای تصویرگری در اهر برگزار می شود

آرخا: رئیس انجمن هنر های تجسمی شهرستان اهر از برگزاری کارگاه آموزش تکنیک های تصویرگری در اهر خبر داد.

آرزو شامی گفت: انجمن هنرهای تجسمی شهرستان اهر و موسسه فرهنگی هنری صبای هنر اسلامی و آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی باخیش کارگاه آموزش تکنیکهای تصویرگری با حضور ستاره معتضدی  تصویرگر برجسته ایران برگزار می کند.

وی با بیان این که؛ این کارگاه جهت آشنایی اصولی هنرمندان طراح شهرستان اهر با تکنیکهای تصویر گری برگزار می شود، افزود: زمان در نظر گرفته شده برای این کارگاه یک روز می باشد که روز ۲۷ خرداد ماه ۹۷ در محل کتابخانه عمومی شیخ شهاب الدین اهری برگزار خواهد شد.

رئیس انجمن هنرهای تجسمی اهر هزینه ثبت نام این کارگاه را  ۲۰۰ هزار ریال عنوان کرد و گفت:  شرکت در این دوره برای عموم آزاد است و برای شرکت کنندگان گواهی پایان دوره ارائه خواهد شد.

شامی افزود:علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و حضور در این گارگاه با شماره های: ( ۴۶۵۳ ۴۲۳ ۰۹۰۲ و ۴۶۵۳ ۴۲۳ ۰۴۱۴ ) تماس بگیرند و با توجه به ظرفیت درنظر گرفته شده برای این کارگاه، اولویت با داوطلبانی خواهد بود که زودتر ثبت نام نمایند.

رئیس انجمن هنرهای تجسمی اهر در معرفی ستاره معتضدی مدرس این کارگاه گفت: ستاره معتضدی متولد ۱۳۶۰ کرمانشاه است که در عرصه طراحی، گرافیک، تصویرگری و عکاس و همچنین بیش از ۲۰ سال در تصویرسازی کتاب کودکان و نوجوانان فعایت دارد و چاپ چندین جلد کتاب در ایران، لبنان، ترکیه ، کره جنوبی و … به عنوان گوشه ای از فعالیتهای هنری وی محسوب می شود  وی همچنین توانسته در چندین بینال و جشنواره تصویرسازی داخلی و خارجی مقام های متعددی را ازآن خود نماید.

شامی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اهر،  برای برگزاری این کارگاه ابراز امید واری کرد؛ انجمن هنرهای تجسمی در مسیر هنری خود بتواند گام های مؤثری را برای هنرمندان شهرستان اهر بردارد.