علیرضا کارگر تا آخر عمر در صحنه هنر بود

آرخا: عصر دیروز پنج شنبه جمعی از هنرمندان و اعضای دبیرخانه جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر در آرامستان حاجی معین حضور یافته و ضمن گرد هم آیی در جوار مزار زنده یاد علیرضا کارگر هنرمند فقید تئاتر یاد و نام او را گرامی داشتند.

حسین دوستی پیش کسوت عرصه هنر و مطبوعات در سخنان کوتاهی گفت: سال گذشته در چنین ایامی مرحوم علیرضا کارگر همراه جشنواره تئاتر بود و با وجود بیماری به این جشنواره کمک می کرد.

علیرضا کارگر از هنرمندان دهه ۶۰ اهر است که همراه با هنرمندان دیگر از جمله آقایان فتح اله پور، کریمی، آقازاده و… هنرمندان آن دهه بودند که در فقدان امکانات لازم تئاتر اجرا می کردند. آن زمان از تقدیر و تجلیل هم خبری نبود. به خاطر تعهد و احساس مسئولیت و احساس دِینی که این هنرمندان داشتند هیچ نوع دلسردی پیش نمی آمد.

آقای کارگر به مرور زمان نیز فعالیت هنری خود را ادامه داد. علی رغم بیماری کار هنری را ترک نکرد و سرانجام سال گذشته از صحنه تئاتر پایین آمد. آقای کارگر عاقبت به خیر شد و نام نیک در این دنیا باقی گذاشت. روحش شاد و یادش گرامی باد.

آن مرحوم چنین روزهایی را آرزو می کرد و ای کاش می بود و همچنان با جشنواره همکاری می کرد. امروز هنرمندان و اعضای دبیرخانه جشنواره یادی از این هنرمند فقید کردند که کار با ارزشی است.