دیدار رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسباران با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی

آرخا: رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های منطقه ارسباران( اهر، کلیبر، ورزقان، هریس، خداآفرین و هوراند) با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی دیدار و پیرامون مسائل فرهنگی و هنری این منطقه گفتگو کردند.

در این دیدار رؤسای  ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها به بیان مسائل و مشکلات موجود در حوزه فرهنگ و هنر شهرستان های این منطقه پرداخته و خواستار مساعدت و حمایت ویژه  اداره کل در رفع معضلات موجود در این شهرستان ها شدند.

در این دیدار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی طی سخنانی ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه پرفیض رمضان گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اهتمام ویژه‌ای به شهرستان ها داشته و از برگزاری جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنری در شهرستان‌ها به منظور تحقق عدالت فرهنگی حمایت نموده و در مناسبت های مختلف، برنامه های فرهنگی و هنری شهرستان ها مد نظر بوده  است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی؛ سید قاسم ناظمی افزود: شهرستان ها می توانند با توانمندسازی انجمن‌های فرهنگی و هنری و با ایجاد مؤسسات فرهنگی در جذب منابع و اعتبارات حمایتی مؤثر باشند و با بالفعل کردن توانمندی‌های بالقوه، سهم و نقش خود در عرصه فرهنگ و هنر را ایفا نمایند.

وی؛ تعالی و توفیق فرهنگ و هنر را منوط به نقش آفرینی اصحاب هنر و فرهنگ عنوان کرد و اظهار داشت: فعالیتهای خلاقانه هنرمندان، شعرا، نویسندگان و ادبا چشم‌انداز روشنی را برای این بخش رقم خواهد زد.

ناظمی، اظهار امیدواری کرد: در سال جاری با اهتمام نهادهای فرهنگی و همدلی هنرمندان شاهد رونق  بیش از پیش فرهنگ و هنر باشیم.