مسئولین باید در صف اول نماز جمعه حضور یابند

آرخا: امام جمعه اهر گفت: مسئولین باید در صف اول نماز جمعه حضور داشته و اقتدار نظام را نشان دهند.

آیت الله حاجی زاده در خطبه های نماز جمعه اهر با اشاره به پنجم مرداد، روز نماز جمعه خاطرنشان کرد: از همه عزیزان، خواهران، برادران، جوانان عزیز و مسئولینی که در نماز جمعه شرکت می کنند، تقدیر و تشکر می‌نمایم و از مسئولینی که در نماز جمعه حاضر نمی‌شوند، گلایه می‌کنم. اگر چه بعضی از مسئولین شهر، مسئولین پروازی هستند، اما این پروازی‌ها در طول سال وظیفه دارند حداقل دو سه باری در نماز جمعه محل خدمت خود شرکت نمایند و مردم نیز با اینها آشنا شوند.

وی افزود: درست است که زندگی اینها در شهر دیگری است اما چه اشکالی دارد که اینها به محل خدمت خود ارزش قائل شده و احترام بگذارند. من هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم روزی از عزیزان اهری که در شهر دیگری مسئولیت داشت، هر هفته در نماز جمعه شهرمان شرکت می‌نمود، (که ممکن است مسئولین ادارات ما هم در نماز جمعه شهر خودشان شرکت نمایند) اما من به این همشهری عزیزمان توصیه نمودم با وجود اینکه هر هفته در نماز جمعه شهر اهر شرکت می‌کند، اما بهتر است هر از گاهی در نماز جمعه محل خدمت خود شرکت نماید تا مردم نیز شرکت مسئول شهر خود را در نماز جمعه مشاهده کنند.

حاجی زاده گفت: در اینجا از آنهائی که در نماز جمعه شرکت می‌نمایند تقدیر و تشکر می‌نمایم و از آنهائی که هیچ شرکت نمی‌کنند، گله‌ مندم. در صف اول نماز جمعه مسئولین باید حضور داشته و اقتدار نظام را نشان دهند. انشاءالله همه مردم عزیز از اقشار مختلف و مسئولین گرامی در نماز هفته بعد حضور خواهند یافت تا بتوانیم در روز نماز جمعه دین خود را نسبت به نظام و دین و شهداء ادا نماییم.